دانشگاه

دانشگاه زمل وایز یک نهاد پیشرو آموزش عالی در مجارستان و منطقه اروپای مرکزی در حوزه پزشکی، علوم سلامت است. به عنوان یک دانشگاه متخصص، آن را دارای جایگاه منحصر به فرد در داخل کشور؛ نقش برجسته آن است با این واقعیت که حدود 42 درصد از پزشکان مجارستان، 70 درصد از دندانپزشکان آن، 50 درصد از داروسازان و 27 درصد از متخصصان مراقبت های بهداشتی خود را فارغ التحصیلان زمل وایز خوانده می شوند.

University_mosaic

جامعه بین المللی، برنامه ها به سه زبان (لغت، انگلیسی، آلمانی) ارائه شده، و دانشجویان خارجی برای نزدیک به سوم از حدود 10،000 دانشجویان به تحصیل در پنج دانشکده دانشگاه تشکیل می دهند.

علاوه بر تدریس، دانشگاه زمل وایز طیف گسترده ای از خدمات بهداشتی و درمانی فراهم می کند. با تقریبا چهل واحد مراقبت از بیمار به چهار بلوک بالینی سازمان یافته، آن را یکی از بزرگترین موسسات بهداشتی در مجارستان است.

پژوهش، توسعه و نوآوری شامل بخش مهمی از ماموریت سه برابر دانشگاه. بسیاری از استادان آن اعضای آکادمی علوم مجارستان، با همکاری نزدیک بین این دو نهاد در مناطق متعدد هستند.

دانشگاه زمل وایز عنوان معتبر دانشگاه پژوهشی برای بار دوم در سال 2013 دریافت کرده است.

معیارهای مقدماتی برای عنوان دانشگاه تحقیق عبارتند از:

آموزش با کیفیت بالا؛
تشخیص توسط جامعه علمی؛
ویژه داخلی و بین المللی تحقیق، توسعه و نوآوری (R & D & I) فعالیت؛
انتقال R & D و من نتایج به آموزش و پرورش؛
برنامه های حمایت از استعداد فوق العاده و مدرسه دکتری مطالعات؛
همکاری های بین المللی گسترده؛
نقش رهبری ملی و منطقه ای؛

دانشگاه زمل وایز در آموزش عالی آموزش حرفه ای، آموزش کارشناسی ارشد متخصص، آموزش عالی آموزش حرفه ای، کشت از نسل بعدی دانشمندان، و استعداد پرورش درگیر شده است. دانشگاه سازماندهی کنفرانس های بین المللی است و در تخته های علمی بین المللی متعددی ارائه شده است. شهرت آکادمیک آن خوبی در نظر گرفته در سراسر جهان.