در سال 1989. از آن زمان تعدادی از دانش آموزان شرکت کننده در این برنامه شده است دائما در حال رشد در دانشگاه زمل وایز – برنامه زبان انگلیسی ELP-سهام-scrThe معرفی شد – شش سال پس از برنامه زبان آلمانی است. در حال حاضر هر دانش آموز سوم از دانشگاه خارجی، که از پنج قاره و 70 کشور مختلف می رسند. بیش از 1700 دانش آموزان انجام تحصیلات خود را در زبان انگلیسی، کاهش بیش از حد متعدد است.

محبوبیت از برنامه زبان انگلیسی نشان می دهد به رسمیت شناختن آن و آموزش و پرورش باب روز ارزش دیپلم زمل وایز افزایش می دهد. (- و با امتحانات اضافی در ایالات متحده آمریکا، کانادا و اسرائیل به عنوان مثال، اتحادیه اروپا) گواهینامه صادر شده توسط دانشگاه زمل وایز توسط چند کشور شناخته شده است.

در دو سال اول زبان آموزش و پرورش است به طور کامل در زبان انگلیسی، بلکه از سال سوم دانش آموزان باید برخی از دانش زبان مجارستانی به عنوان آنها را ملزم به برقراری ارتباط با بیماران در طول سال ماژول بالینی خود را دارند.

مسائل مطالعه دانش آموزان در برنامه زبان انگلیسی از دانشکده های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی، توسط انگلیسی دبیرخانه اداره می شود.

برای ساعات و اطلاعات تماس با به انگلیسی دبیرخانه اینجا را کلیک کنید …

برنامه درسی در پزشکی متشکل از شش سال از مطالعات، در دندانپزشکی و داروسازی پنج سال. (دکتر MED): در پایان از برنامه های درجه اعطا شده در زبان انگلیسی و آلمانی یکسان به کسانی که اعطا در برنامه مجارستانی (… دکتر پزشکی دندانه) دکترای پزشکی، دکتر دندانپزشکی و دکترای داروسازی (دکتر . PHARM.). برنامه در اوایل ماه سپتامبر هر سال آغاز خواهد شد.

دانشکده علوم بهداشت و درمان برنامه های زبان انگلیسی در مراقبت های بهداشتی: Physiotherpy (کارشناسی و کارشناسی ارشد)، پرستاری (کارشناسی و کارشناسی ارشد) و مامایی (کارشناسی). خوانده شده اطلاعات بیشتر در مورد نرم افزار …

دانشگاه زمل وایز افتخار به یک جامعه دانشجویی بین المللی و معروف برای زندگی دانشجویی شامپانی آن است، برای مثال به خاطر این موضوع آسیب دیده است که هر سال به طور سنتی همراه با دانش آموزان مجارستان و یا برنامه های دیگر برای مثال روز اول که کمک می کند تا ادغام دانشجویان خارجی سازمان .